پایگاه خبری هدهد تفرش:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام رئیس دانشگاه تفرش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ

"آیه 11 سوره مجادله"

خدا [رتبه] کسانی از شما را که گرویده و کسانی را که دانشمندند [بر حسب] درجات بلند گرداند

و خدا به آنچه می‏کنید آگاه است .

سلام و صلوات الهی بر حضرت محمد مصطفی و خاندان پاک و مطهرش و با سلام به دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیات علمی و کارکنان شریف دانشگاه، طلایه‌داران علم و فرهنگ و ادب و سلام به دانشجویان تازه وارد که پس از یک تلاش پربرکت و عالمانه قدم به عرصه علم و دانش نهادند و مجاهدت در سنگر استقلال علمی کشور و شعله‌ور کردن چراغ علم و دانش در سرزمین اسلامی ایران را آغاز نمودند. مقدم این سربازان استقلال و آزادی و آینده سازان مملکت حضرت صاحب زمان (عج)را به دانشگاه تفرش گرامی می‌داریم.

اکنون که به خواست خدای بزرگ و تلاش و همت خویش، فصل نوینی در زندگی شما گشوده شده  است و باب علم و دانش را در گستره و محیطی بازتر در برابر دیدگانتان جلوه گری میکند، خالصانه ترین شاد باش ها و تبریک ها را با گلواژه دوستی و صفا تقدیمتان می داریم و مقدمتان را گلباران می نماییم.

اینک در آستانه آغاز فصلی جدید از تلاش و پویندگی،آرزو داریم که با پشتکار ،تلاش و اراده ای که شما دانشجویان عزیز از خود نشان می دهید،بتوانید بر سختیها ومشکلات فائق شوید وروز به روز بر توان علمی و سطح آگاهی های خویش  بیفزایید و با بهره گیری از دستورات انسان ساز اسلام و تلفیق دو عنصر تعهد و تخصص که لازمه مدینه ی فاضله اسلامی است بتوانید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فردی لایق و مفید باشید و با سازندگی  خویش در اجتماع نیز نقش سازند ه ای ایفا نمایید. اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک ، با استعانت از حضرت احدیت و با بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب و با استفاده از تجربیات خویش و راهنمایی های شما عزیزان دانشجو در راستای  دانش اندوزی و رشد توان علمی ،فرهنگی، اخلاقی و تربیتی شما آینده سازان ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهم کرد و از تمام امکانات موجود در این راه بهره خواهم برد .انشاءا... جانتان در پرتو نور ولایت فروزان باد .

 احمد رضا ربانی

رئیس دانشگاه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 23:0 | نویسنده : میثم اله وردی |